onsdag 18. januar 2012

*sjokk* Onsdag og over halvveis i januar allerede..

Jeg blir nesten rett og slett litt stresset jeg - over at tiden kan gå så fort og at før jeg vet ordet av det så har den første måneden i det nye året gått.. Hva skjer? Begynner jeg å bli gammel?
(Okay, det er et retorisk spørsmål altså, ikke et jeg ønsker svar på..)

I dag har jeg virkelig tatt et røsk hjemme: Ordnet, fikset, styra og stelt! Har fått ryddet masse, støvsugd, kastet en del, sortert og systematisert.

Og plutselig var Lars hjemme noe timer midt på dagen også og vi fikk ENDELIG ordnet opp i et par av de tingene vi har hatt på lista  i såmm omtrent årevis! Altså laaaang tid.. ;) 

 
Min kjære har vært kjempeflink på vaskerommet i dag.
Han tok ned de gamle triste knaggene til arbeids- og regntøy og fikk endelig satt opp veggplatene jeg kjøpte på IKEA for (uvist hvor) lenge siden! I tillegg har det kommet ikke mindre enn ti knagger i stål (også fra IKEA), slik at alle kan få plass til både skitøy, regntøy og annet utetøy.. og selvfølgelig arbeidstøyet til han far! Mye bedre å ha et sted hvor ting kan henge og tørke fast, i stedet for å henge på badet eller bli stappa i en skuff. ;)

God dag!

Sitat for dagen:
"Du har ressurser i kjelleren. Det er spirekraftige frø med livskrefter!"


Ingen kommentarer: