mandag 1. juni 2009

..tomt..


Jepp, nå er det tomt.. Kroppen er tom, orker ikke mer.. Hjernen har lidd overload de siste dagene, så den føles i grunn ganske tom den også.. 11 timer og 15 minutter til siste eksamen - og da kan det i grunn være det samme. Jeg gjør et forsøk på å være laid-back og ta det som det kommer, selv om jeg nok egentlig har både panikk og angst for morgendagens prøverunde.. føler meg overhodet ikke klar, her jeg sitter med bomullshode og kløende øyne.

Ja ja, nei nei.. Det går jo som det går, uansett, og om noen uker er dette glemt også.. Så da tror jeg at jeg rett og slett går og legger meg, etter en lang dag i solen med bøkene spredd rundt meg. En lang natts søvn gjør forhåpentligvis godt for hjerne og sjel. Jeg holder øynene på målet: bachelor og sommerferie!!

10 dager til levering av bacheloren..
21 dager til sommerferie i Florida..

Ingen kommentarer: