søndag 3. august 2008

Fullstendig utslitt!

Søndag 3. august 2008


Dette må være de desidert hardeste 36 timene i strekk jeg har hatt noen gang - jeg kan ikke huske sist jeg har vært så sliten uten å enten har vært forholdsvis syk eller født et barn.. ;)


22.45 var vi hjemme, hjemme i det stille og veldig varme huset vårt. Etter å ha vært våken i 36 timer i mer eller mindre ett strekk, bare avbrutt av et par smålurer inn i mellom, og reist i neste 32 timer, så kan jeg med hånden på hjerte si at jeg har fått nok.. at jeg er mettet. Det eneste jeg orker å tenke på nå, og kanskje et par dager framover tror jeg, er å gjøre ingenting og å sove. Gleder meg veldig til en lang dusj nå.. en brødskive.. senga mi - og til å se ungene i morgen.

Jeg anbefaler ingen å bestille flyreisen til/fra London uavhengig av den videre - slik at man ender opp med å sitte på en plast skall stol på Heathrow i 9,5 time - meningsløst. Virgins Premium Economy var flott, deilig halvluksus. Servicen på Heathrow var trist og British Airways kjipt. NSB er og blir en forsinket historie for seg selv.. og:


Borte bra - men hjemme best! ;)

Ingen kommentarer: