lørdag 2. august 2008

Ferielykken er over.. :(

Lørdag 2. august 2008


Plutselig fikk jeg helt angst - vår tur til paradis er over!!! Selv om jeg har savnet barna fryktelig og har lengtet hjem, selv om jeg mente en uke var nok, selv om tiden for å oppleve noe snek seg på.. jeg vil ikke hjem enda - en uke er alt for lite!


Sommer, sol, strand, varme, lite klær, god mat, ingen oppvask, oppredde senger, boka mi med sand i og i-pod'en på øret... Jeg trenger mer! *trenger*




Sto tidlig opp som vanlig, og dagen forløp altfor fort! Spiste god frokost i dag også og høstet til og med en klem av Elaine da vi gikk fra restauranten. Pakket ferdig og leverte bagasjen til "Check in, chill out". Rakk en liten tur på stranda, et siste bad og en siste dusj før nøklene ble levert.. og eventyret går mot slutten. Vi tuslet oss en langsom og hyggelig tur rundt på anlegget og knipset bilder av "alt og ingenting" før vi fikk med oss en god lunsj og litt skravling i resepsjonen.. og dermed var drosjekøen neste. Vi fikk en taxi alene; det var en stille tur inn til flyplassen.. trekke til seg de siste inntrykkene og bildene, suge inn luften og lydene - gjemme alt innerst inne i hjerte.


Det var varmt, svett og bråkete og komme på flyplassen. Innsjekken var ganske raskt over, vi var først i køen til flyet og som Premium passasjerer slapp vi jammen meg på aller, aller først. Helt alene først inn i en Boeing 747 og opp trappen til "upper class" til en virkelig hyggelig velkomst.. jeg aner at det ikke blir mye vanlig economy etter dette. *fnis* Vi har en lang tur foran oss; mange timer før vi er hjemme i sengene i Norge, og jeg er allerede sliten av reising, lyder og varmen. Jeg skal prøve å sove litt nå - drømme om sommer og sol.. og gullungene mine hjemme!

Ingen kommentarer: