torsdag 10. januar 2008

Blåsbortdagen…

Torsdag 10. januar 2008

En forholdsvis rolig dag, uten det helt store innholdet egentlig.

Man har prøvd seg på lunsj på en såkalt dansk kro, men det viste seg å være stort sett det samme som andre steder – og i samme tempo. Bøllen er ikke i form, noe plager ham, og Blondinen er kun fornøyd når GameBoykompisen kan være med over alt.

Jeg føler meg ikke fult så nedfor i dag, men ei heller mitt sedvanlige blide og utadvendte meg. Jeg føler faktisk at der er greit at vi snart skal reise hjem, det venter så mange oppgaver hjemme som det er like greit å få tatt tak i… her løses intet, det øker kun kaoset i den øverste etasjen.

Jeg kjenner mye spenning i kroppen med hensyn til valg av spesialisering, studiested, jobbtilbud og veien videre. Timene passerer raskt når jeg velter meg i den "skumle" idé rekken.

Ingen kommentarer: