torsdag 5. januar 2012

Tenke seg til..

..at jeg neste glemte å skrive i dag! Det går jo ikke..
Når jeg akkurat har startet opp med å skrive i dagboken igjen, så kan jeg jo virkelig ikke hoppe over en dag. ;)
Jeg tror allikevel at jeg like godt, først som sist, skal inngå en avtale med meg selv om at jeg IKKE er nødt til å skrive hver dag og at jeg IKKE er en dårlig person selv om jeg ikke får til å skrive hver dag!

Sov lite og dårlig i natt også, og jeg våknet tung om hjertet i dag. Det har vært en av de tunge dagene i dag; føler meg trist og lei meg hele tiden uten at jeg har noen spesiell grunn - og jeg sliter så innmari med å bryte ut av det! "Ting" er bare tungt; det er tungt å puste, tungt å tenke, tungt å ta avgjørelser og tungt å fullføre noe som helst.. Jeg er bare så lei, lei alt, lei og likegyldig.. i hvert fall i dag.

Ja ja, nei nei..

Sitat for dagen:
"Husk at du er like verdifull hver dag uansett hva du selv føler på!!"

Ingen kommentarer: