fredag 6. januar 2012

En uke inne i det nye året allerede..

..og dagene flyr avgårde faktisk - mystisk!?!

Dagen i dag gikk i heidundrende fart f. eks.
Frokost, trening, dusjing, sende avgårde barna med alt utstyr, føre ferdig regnskap, gjøre avstemminger til årsoppgjøret, ta et par telefoner i forbindelse med det, lunsj, bestille bord til et par restauranter i Disney, 1,5 times BUPA møte, sende et par e-poster, kjøre trulte til avlastning på Kongsberg, samtale med lederen der, kjøre ned igjen, middag, preppe fire par ski avbrutt av litt skravling og kosing med Kristian, kveldsmat, is, litt surfing og nå NATTA..
Som jeg sa - vips så var den dagen gått..

..og det jeg kanskje syns er mest utrolig i den sammenhengen er at jeg ikke en gang har vært på jobb..

Hadde en god og konstruktiv samtale med familieterapeuten i dag, som vi begge var fornøyd med. Fikk et par helt konkrete tips som jeg skal ta med meg videre.
Den ene var å skaffe seg en "huskebok" med datonummererte sider - slik at jeg kan ha "alle huskelappene" mine samlet på et sted.
Den andre var å ta kontakt med en privat lege som (forhåpentligvis) kan se hele meg under ett - både i å få utredet de kroppslige plaggene min og i å vurdere om jeg kanskje burde bytte medisin.
Mange ting å ta tak i og jobbe med hvis man vil og orker.. og stadig kommer jeg på små ting vi/jeg kan gjøre noe med som forhåpentligvis kan bedre livskvaliteten uten for store inngrep.

Nå er det helg.. Deilig! :D

Sitat for dagen:
"Det enkle er ofte det beste" og "Mange bekker små.." ;)

Ingen kommentarer: