søndag 8. januar 2012

Den andre søndagen i 2012

I dag har vi hatt et aldeles nydelig vær i Drammen. *fornøyd sukk*

Så deilig å ha en skikkelig søndag.. sove lenge, lat langsom frokost, på med skitøyet og rusle rundt i Konnerudskogen med guttene mine i vårt eget tempo. Teste på ski, løyper og form, bygge forventninger til en ny deilig skisesong.. Etter vår felles runde gikk Lars et strekk alene mens Kristian og jeg satte oss inn på SIF-hytta hvor vi kjøpte kakao med krem og vaffel. Hva er bedre og lene seg tilbake foran peisen, god og varm med noe godt i koppen, mens man har en god mor-sønn samtale med sin veslevoksne seksåring?
Det er slik opplevelser man ikke kan sette prislapp på!

Hjemme igjen kjørte Lars til Kongsberg for å hente Katrine. Fikk hjem en sliten men forholdsvis fornøyd datter. De hadde stått på skøyter, basset i snøen og ridd denne helgen - begivenhetsrikt og slitsomt. ;)


Nå er helgen ryddet vekk, vaskemaskinen har gått fire ganger og tørketrommelen går nå for tredje gang i dag. Lars og jeg har sett Criminal Minds og fått oss en liten snakk i sofakroken.
Hvis jeg skulle komme med et eneste ønske for 2012, så må det være mange flere slike dager som vi har hatt i dag. Den var ikke problemfri, skyfri eller perfekt - men den var bra og jeg er fornøyd med dagen. Jeg er faktisk til en vis grad klar for en ny uke, og jeg tror ikke egentlig at jeg kan eller vil ønske meg så mye mer enn det.

Babysteps, babysteps...

Sitat for dagen:
"I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday!"

Ingen kommentarer: