mandag 2. januar 2012

På denne, den andre dagen i januar..

Ja, på den dagen skjedde det jammen meg ikke mye!
Jeg hadde gode intensjoner da jeg la meg i går kveld, hadde alle planene klare og en fin liste til både meg selv og trulte.. men den gang ei..

Formen har vært elendig i dag, kvalme, svetting og hodepine. Jeg mistenker at det var et par piller jeg tok som ikke slo helt heldig ut. Uansett ble dagen ambutert og tilbragt sammenkrøllet på sofaen mye av tiden. Jepp!

Katrine hadde siste dag hjemme i juleferien i dag og Kristian var på SFO. I morgen starter skolen og hverdagen igjen for fullt! Jeg er spent på hva denne vinteren og våren bringer, for både barna og meg. Både i forhold til psykisk og fysisk helse, tilrettelegging, terapi og rutiner. Ikke minst i forhold til hva som skjer med arbeid og meg og alle mine greier.

Uansett: I morgen begynner jeg på'n igjen. Kalenderne skal oppdateres, møter og "hjelpepersonal" skal på plass, middaglista skal lages og regnskapet til rørlegger'n skal ferdigstilles. En ting av gangen, en dag av gangen!

Sitat for dagen:
"When the bottom is reached, there is only one way to go: UP!"



Ingen kommentarer: