tirsdag 3. januar 2012

Hverdagen!

Og vips var hverdagen tilbake igjen!

Kjørte ungene på skolen i dag, fulgte Kristian opp og fikk lagt på plass alle tingene hans - og gjorde et forsøk på å få stilt inn den nye stolen hans sånn at den passer.

Tilbake hjemme ble det så merkelig stille i dag, stille i huset etter å ha hatt alle hjemme i nesten to uker.
Regnet siler ned ute, i grunn et merkelig vær til å være januar..
Jeg kjente veldig på at det var vanskelig å samle tankene i dag, vanskelig å finne motivasjon til å gjøre noe.
Mange springende tanker som hopper fra det ene emnet til det andre.
Mange prosjekter, hvor skal man begynne, hva skal man prioritere.
Mange telefoner som "burde" vært tatt og mange e-poster som skulle vært skrevet.
Alt for mye burde-burde som koker over i hodet mitt og gjør meg lite produktiv.

Så det har jeg satt øverst på prioriteringslisten når "hjelperen" min og jeg setter i gang på torsdag:
Få et fungerende system på lister og prioriteringsrekkefølge(r).
Få til en ukeplan med litt faste rammer som hjelper meg å prioritere og begrense oppgavene.
Få til konkrete og oversiktlige måneds- og årshjul som viser meg når jeg skal ta tak i ting.
Hva som helst som kan hjelpe meg å få orden på kaoset i hodet, dempe uroen og gi meg ro i sjelen er litt mer en kjærkomment!

..og alt som kan gi meg mer tid til hobbyer, trening og barna.. :)

Dagens sitat:
"The only way to have a friend is to be one"


Ingen kommentarer: