mandag 15. desember 2008

Tøff mandag!

Mandag 15. desember 2008

Noen ganger så våkner man opp og oppdager at man har dritti på droget! Jeg burde jo ha begynt å lese til denne eksamen forrige helg - i stedet begynner jeg for alvor i dag!

Tolv timer har vi sittet her i dag, jeg og to studievenninner, gått igjennom caser, forelesningnotater, oppgaver, diverse excel filer og bøkene våre. Spisestuebordet, for anledningen utstyrt med to ekstra plater, har vært overfylt av papirer, bøker, penner og bærbare PCer - for et rot. Men utrolig deilig å ha hverandre å spare med, knekke problemstillinger og sammen komme fram til noen rimelig akseptable løsninger.

Panikken jeg følte på i går og i dag morges er ikke lenger fult så fremtreden... jeg skjønner jo at dette ikke blir noen A, men jeg føler meg ikke desperat lenger. Det går nok på et viss denne gangen også..


Nedtelling:
9 dager til juleaften.
2 dager til siste eksamen.

Ingen kommentarer: