tirsdag 16. desember 2008

Dagen før semesterets siste eksamen..

Tirsdag 16. desember 2008

Nå er jeg tom altså.. helt tom.. føler meg egentlig farlig nær komastadie.. Syns kanskje egentlig at det er et døgn for tidlig, hadde vært kjekt å ha med seg hjerne under eksamen i morgen!

Helt utrolig i grunn. I morgen er det den siste eksamen i dette semester - den siste juleeksamen jeg skal ha i dette treårige løpet mot bachelor. Det er under et halvt år til jeg er ferdig altså.. merkelig!

I dag fikk jeg forresten sendt avgårde alle utenlandsjulekortene - og det er vel det man kaller i siste lita. De andre må bare vente til jeg er ferdig i morgen, og rekker de ikke fram før jul så er det noen som får et koselig brev i posten i romjula. ;)

Oooooh lykke - jeg GLEDER meg til ferie nå!!


Nedtelling:
8 dager til juleaften.
1 dag til siste eksamen!!!

Ingen kommentarer: