onsdag 17. desember 2008

JULEFERIE for mor!! :D

Onsdag 17. desember 2008

Oh lykke over alle lykker - det er Juleferie!!! Semesterets og årets siste eksamen er avlagt og unnagjort! ..nå er det bare to eksamener og en bacheloroppgave unna fullført tre år på høyskolestudie.. rett og slett helt fantastisk - jeg føler det er stort og fantastisk! :)

Denne store 9 poengseksamen, som vist nok skulle være rimelig vanskelig, kom rullende over meg i dag.. skittnervøs igjen og antydning til panikk da jeg sto opp i dag! Av en eller annen merkelig grunn så glemte jeg det da jeg kom på skolen, og plutselig hadde vi fått utlevert oppgaven og jeg var i gang. Det var faktisk ikke så ille som jeg hadde forestilt meg, jeg klarte å svare på alt, til og med de som ved første øyekast så helt umulige ut. Jeg er utrolig glad for at vi tok oss disse to lange dagene denne uken og gikk igjennom pensum - det var rett på sak. Rett og slett litt merksnodig at to dagers sprenglesning var nok til å få det til, om jeg hadde lest en dag til nå hadde det ikke gjort noen forskjell. Da gjenstår det bare å se hva "dommen" blir da, om jeg kanskje er litt overmodig nå.. ;)


Etter seks timers intens jobbing møte jeg jentene i kantina, så fornøyd alle tre, så moro.. så utrolig deilig å være ferdig og ha levert denne! Etterpå dro jeg i barnehagen og hentet Bøllen og rett hjem for å skifte. Hele den lille familien reiste på Fellini og spiste deilig middag, og deretter tok vi turen på teateret for å se Jakten på Juleskurken. Vi var hjemme rett over 20.00, Bøllen måtte rett i seng og sovnet på et blunk, mens jeg og Blondinen har lest to kapitler i Brødrene Løvehjerte...

Jeg er veldig FORNØYD med denne dagen, denne 17. dagen i desember, og jeg veldig glad for at jeg kan si at jeg er FORNØYD med den. :)


Nedtelling:
7 dager igjen til juleaften.

Ingen kommentarer: