torsdag 11. desember 2008

Lesedag.. igjen..

Torsdag 11. desember 2008

Ja, da var det tilbake til bøkene og strategisk økonomistyring i dag.. lese, regne og plukke det fra hverandre. Motivasjonen er fortsatt minimal, men vi klarte da å oppnå noe framgang i dag. Jeg er veldig spent på hva denne eksamen skal ende med i disse tider.

Jeg er "forskånet" for resten av verden for tiden, på en måte. Jeg føler meg ikke i stand til å ta innover meg hva som skjer verken i radio, på TV eller i avisene. Jeg både leser, ser og hører, men det fester seg ikke noe sted.. når ikke inn. Jeg husker ikke hva folk sa til meg for to minutter siden og er ei heller i stand til å holde en tanke i mer enn maks ett minutt.. teflonhjerne? Min mangel på å trekke sammen cellene, sett i sammenheng med hodepine og diverse munnsår, kan kanskje tyde på at stressnivået har vært litt over høyt nok nå.. og at det jeg føler innerst inne om trang til ferie er mer enn tiltrengt. Jeg ønsker meg et stille rom... uten andre enn meg og senga...


Bøllen har vært på nissejakt i barnehagen i dag og på skolen til Blondinen var det Julemarked på SFO, som vi alle fire var på. Etterpå ble hun med ei venninne hjem for å bake pepperkaker, mens vi andre tre dro på senteret for å handle.. og spise middag ute.. Julebrevene ble brettet i kveld - hjerne var ikke i stand til å foreta seg noe annet fornuftig.. ;)


Nedtelling:
6 dager til siste eksamensdag.
13 dager til juleaften.

Ingen kommentarer: