tirsdag 2. desember 2008

..det snør fortsatt..

Tirsdag 2. desember 2008

..stille og rolig, ingen store mengder, men smådryss fra over i sakte tempo.. og det gjør meg faktisk ingenting. Jeg syns det er deilig; beroligende og dempende.. jeg nyter det!

En ny lang dag tilbragt på Papirbredden. En ny lang dag med å grave seg ned i kapitalverdimodellen, aksjer, opsjoner, dividende, valuta, justert nåverdi og kontantstrømmer.. Hodet sprenges, det gjør faktisk litt vondt, men jeg har hørt at det er da man lærer! ;) Noen ganger føler jeg ren panik ved tanke på eksamen på torsdag, andre ganger tenker jeg at jeg ikke gidder å røre bøkene noe mer - enten så går det kjempebra eller så går det helt dritt - og begge deler er greit. Jeg orker ikke å gire meg opp eller bekymre meg.

Ungene og min kjære hadde en fin ettermiddag her hjemme, med julekalender og lesing, og igjen måtte jeg sto over hjemmekosen med stearinlys og avslapping i sofakroken. Jeg avsluttet kvelden med et veldig hyggelig julebord med styret, det er virkelig en fin gjeng.


..men i morgen vil jeg være hjemme, hele kvelden.. *sukk*



Nedtelling:
16 dager til siste eksamen.
23 dager til juleaften.

Ingen kommentarer: