onsdag 3. desember 2008

Dagen før semesterets første eksamen..

Onsdag 3. desember 2008

Jeg har fått "dilla" på en ny serie på TV. En egentlig ganske intetsigende greie, men utrolig søt og "feel good" greie.. En enkel sak om å finne seg selv, oppdage seg selv på nytt.. om å finne lykken i livet.. Rett og slett bare deilig og hyggelig å hvile øyene på, og la tankene ta en pause.

Jeg har vært rimelig sløv i dag egentlig.. jeg veksler mellom sinne over de dårlige lærebøkene og elendige sensorveiledningene, panikk og ideen om at jeg ikke kan noen ting og likegyldighet og sånne tanker om at det går som det går.. orker ikke bry meg. På den ene siden har jeg ro og innbiller meg at jeg kan dette - og på den andre siden tror jeg ikke jeg har skjønt noe som helst! *knegg* Det er vel som ei god venninne sa; at jeg kan for mye.. og hjernen er sliten og vil ikke mer..

Så da tok jeg meg mer eller mindre fri i ettermiddag. Surret litt rundt her, regnet litt inn i mellom, drodlet litt. Blondinen hadde med bestevenninna hjem og jeg hjalp dem med leksene. Etterpå spiste vi middag og så har jeg sett et par episoder på TV'n.. Itte no stress!

..og nå skal jeg legge meg.. Time will show!


Nedtelling:
15 dager til siste eksamen.
21 dager til juleaften.

Ingen kommentarer: