mandag 8. desember 2008

..tåkete dag..

Mandag 8. desember 2008

Åhhh.. feil mandag altså.. *sukk* Forsov meg, sov dårlig i natt, litt sent på skolen, foreleser to timer forsinket.. og når han først kom så hadde jeg rett og slett store problemer med å følge med på hva han sa og i det hele tatt konsentrere meg. Trøtt som en strømpe.

Hjem med tingene, få hjem Blondinen, sjekke posten, sende avgårde Blondinen igjen og så til time på familieenheten.. det ble jammen meg nesten to timer igjen i dag. Det var på mange måter en bra time, bra for oss to, vi snakket om en del ting. Mye er ikke så komplisert eller vanskelig å møttes på som det oftest oppleves som her hjemme. På andre måter var det tunge timer, tunge for meg. Det sliter så på meg med disse "familieforholdene".. forhold som jeg ikke vet om vi kan gjøre noe mer, som jeg egentlig ikke føler at vi har prøvd å gjøre noe med, vi har jo aldri snakket med dem om dette.. Tårer ble felt, og jeg følte meg ganske utkjørt og sliten resten av kvelden.

Hentet ungene hos min foreldre, satt der og pratet litt, hjem å legge barn... og så synke ned i sofaen i armkroken til min kjære og se på Robinson og Akutten.......


Nedtelling:
9 dager til siste eksamen er overstått.
16 dager til juleaften.

Ingen kommentarer: