fredag 3. oktober 2008

En regntung dag..

Fredag 3. oktober 2008

I dag har vært en tung dag; tunge, våte skyer har hengt over byen vår hele dagen og selv om de har sluppet fra seg en jevn, fin strøm med vann ser det ikke ut til at det har lettet dem.. Det er ganske betegnende for hjertet mitt og tankene mine også; mange ord og tanker har strømmet fra meg i dag, til og med en liten strøm med vann også, men dessverre har det ikke fått meg til å "lette" enda.

Jeg er bare tung. Tung og tom.. en liten smule trist.. en anelse forvirret.. og ganske betenkt. Det er bare en av de dagene. Ikke ett konkret håndfast problem og ikke én rett fram og klar løsning - bare en av de dagene - livet.


Jeg har vært på skolen i dag og surret rundt med litt forskjellige ting, jeg har vært hos fysioterapeuten og dyttet litt på vondtene mine, jeg har vært på innebadet med mine små håpefulle, vi har spist fredagsTacoen vår og sett på Camp Rock på Disney Channel.. og jeg er fortsatt tung.


Min kjære sier at jeg har mistet humoren min og mye av det gode humøret.. i dag føler jeg egentlig at jeg har tapt det meste. Jeg tar med meg min "tapte sjel" og tusler til sengs - snart er det en ny dag med nye muligheter..

Ingen kommentarer: