onsdag 8. oktober 2008

Tom - rett og slett bare tom...

Onsdag 8. oktober 2008

Jeg har en ubestemmelig følelse i magen.. eller egentlig ikke bare i magen, men i hele kroppen..

Veldig anspent, urolig, bekymret, trangt for å puste, avventende, spent, undrende, usikker, sliten, svimmel, lei meg og trøtt - i det hele tatt ganske forvirret og usikker på hva som kommer nå, hvor veien går videre. Jeg veksler mellom å følge meg rolig, sikker og på vei - til å være fullstendig utenfor og forvirret.. Klarer ikke å tenke klart, får ikke tak i ting.. verden fortoner seg mer og mer som en stor mengde grå masse - gele - som jeg ikke får tak i.. som bare sklir unna.


..og etter å ha skrevet det ned, føler jeg meg egentlig bare tom.. helt tom; helt inn til margen på ryggraden, helt inn i de innerste kroker i hjertet og i hodet.. Tom.

Jeg har egentlig mest lyst bare å stikke hodet i sanda og sove et par dager.. Våkne opp igjen frisk og opplagt og fit-for-fight! Lade batteriene og starte på en ny og frisk med masse energi og lyst.... *drømmer*

Ingen kommentarer: