søndag 11. mai 2008

Søndag - eller??

Søndag 11. mai 2008

Ja, noen ganger er jeg litt i tvil altså.. hvilken dag det er, hvor jeg er og hvorfor.. det kan liksom føles litt som om det går litt i ett det meste av tiden.. ;)

I dag startet vi opp igjen da, med neste runde til neste eksamen.. Jobbe, jobbe, jobbe og dagen går fort. Liksom ingen forskjell på hverdager, helligdager, fridager og helger, men jeg har i hvert fall tenkt å ta meg fri på 17. mai. Jeg kjenner at jeg er sliten, og det har vært utrolig deilig å "slappe av" og koble ut et par dager nå. Gleder meg utrolig til ferie... fortsatt.. ;)

Ettermiddagen ble tilbragt i hagen, med å plante ut, rydde og ordne. Kl halv syv kom naboen over hit og vi grillet og koste oss med snacks og dessert til langt på natt.. akkurat det jeg trengte! Så utrolig deilig å lene seg tilbake og slappe av med gode venner, så utrolig deilig å kunne prate og skravle om alt og ingenting og så utrolig deilig at barna våre leker så godt sammen - ting bare funker!

Et god dag, en god kveld og en god følelse!

Ingen kommentarer: