lørdag 10. mai 2008

Pinseaften..

Lørdag 10. mai 2008

..bare en sånn helt vanlig lørdag hjemme.. eller kanskje ikke helt vanlig da, for jeg fikk gjort mer i dag enn jeg har gjort på lenge.

Vi kom oss avgårde ganske tidlig i dag og fikk handlet både paviljong, hammock, blomster ute, mat og noe klær til ungene, en bursdagpresang og nytt sykkeltøy til meg. Dagen fløy avgårde med skravling med naboen, stell av hagen, lesing og leking - og hele familien nøt sola og det fine været.

Dagen ble avsluttet med en deilig middag hos mormor og morfar - det kunne vel ikke blitt stort bedre enn det.





1 kommentar:

Konemor sa...

Lenge siden jeg har vært på besøk her, men nå var det hyggelig å få se barna igjen. :) Så store de har blitt! Går ikke denne tiden fort, så vet ikke jeg, ja. Det gjelder å fryse de små øyeblikkene så de ikke bare forsvinner. Og det synes jeg du er flink til. Du skriver så eitrande godt, og her er mang en tankevekker å lese om. Ærlig og glimrende skrevet!
Måtte det komme mange små øyeblikk til å fryse og glede seg over fremover. Klem.