torsdag 22. mai 2008

...innspurt igjen!

Torsdag 22. mai 2008

Ja, her ruller eksamene på, som perler på den berømte snoren.. om enn en noe ujevn snor som tidligere skrevet. Dagen har blitt brukt effektivt til å gjøre seriøse forsøk på å samle alle tråder, skrive ut og systematisere alt før vi skal i ilden i morgendagens eksamen i operativ økonomistyring.

Jeg startet dagen frisk og rask rett før syv, med en halvtimes rask sykkeltur alene - utrolig deilig! :) Dusjet og klar når gruppa kom. Vi jobbet bra et pat timer, tok en god lang pause, og merkelig nok ble det veldig vanskelig å komme i gang igjen. Fikk repetert og snakket en del, og var rimelig fornøyd da sistemann gikk halv fem.. Ettermiddag tenkte jeg å bruke til litt rydding før vaskedama kommer i morgen, og kanskje litt avkobling, men jeg husker faktisk ikke helt hva jeg gjorde.. piffen gikk sin vei igjen.. Jeg må jo faktisk har koblet av litt da - eller koblet ut heter det kanskje. Jeg har fått slappet godt av, sekken er pakket - jeg er klar!


"If you don't design your own life plan, chances are you'll fall into someone else's plan. And guess what they might have planned for you? Not much."
(Jim Rohn)

Ingen kommentarer: