fredag 23. mai 2008

Eksamensfredag.

Fredag 23. mai 2008

Da var jammen meg eksamen nummer tre unnagjort også; i operativ økonomistyring.. dagene går så fort! Når er jeg er sliten, sykt sliten.. rett og slett helt pumpet og tom...

Operativ økonomistyring i dag føyde seg rett inn i rekken med merkelige eksamener.. Det var ikke helt det jeg hadde regnet med på denne heller; svært lite operativ økonomi, kalkyler og budsjetter - men veldig mye strategi, ABC-analyser, logstikk og faktisk noe markedsføring også.. Egentlig en ganske irriterende og uforståelig eksamen!! Men; jeg fikk svart på alt denne gangen også. Skrev uavbrutt i seks timer med svært lite pause - og innbiller meg at jeg også denne gangen har klart å lire av meg noe fornuftig i noen av disse oppgavene. Nå er det bare å håpe på at andre også synes oppgavene var vanskelig, at ikke alle de andre har fått svart på alle oppgavene og at gjennomsnittet blir hevet litt slik at jeg "velter" over toppen i den riktige enden av karakterskalaen.. ;)


Etter å ha virret litt rundt på skolen etter eksamen, satte jeg meg i bilen og dro og hentet mine søte små.. så sjelden jeg får brakt eller hentet for tiden.. Deilig å bare ta alt i sakte tempo, pakke sammen sekker og barn, snakke litt med personalet, roe ned.. og så hjem til min kjære. Total meltdown på sofaen med påfølgende grønnsakstilstand.. Min kjære serverte oss pizza, mens tante kom inn døra for å passe gullene.. og i seks-tiden reiste vi to gamle til "by'n" for å møtte studiekompisene for å gå på kino. Endelig kom Indiana Jones IV - og føyde seg inn i rekken av høyt usannsynlige, men veldig underholdende, eventyrfilmer. Veldig koselig avslutning på kvelden!

Ingen kommentarer: