lørdag 24. mai 2008

..enda en leselørdag i mai..

Lørdag 24. mai 2008

Deilig, deilig, deilig.. jeg "fikk lov" til å sove helt til jeg våknet i dag, så jeg sov til klokken åtte.. fra kl elleve til kl åtte er slettes ikke så værst da ;)

Vaskemaskinen ble startet, det ble ryddet litt og mat ble inntatt.. fikk kost og lekt litt mine gullene mine også før det bare var å sette i gang igjen... Hentet studiekompisen 10.30 og reiste til studievenninen, og sammen så var det på'n igjen med hard lesing og oppkjøring til neste eksamen på tirsdag! Egentlig så GIDDER jeg ikke nei.. kjenner det med hver fiber i kroppen at jeg er slite; stiv og støl og trøtt.

Flott er det; selv om jeg er så sliten - og de andre likeså - så klarer vi å kare oss opp igjen, finne formen og rytmen og komme i gang.. og vi fikk en god start på oppsummeringen vår i dag med en plan for de neste dagene også. Det er godt! :) Det ble ikke så mange timer som vi først hadde tenkt i dag.. men det ikke kvantitet som teller har jeg hørt - det er kvalitet. Vi er i gang og det er bra det vi har gjort i dag!

Så selv om jeg ligger her med skikkelig vondt i hodet og syns bare bittelitt synd på meg selv, så har vi faktisk fått til en del bra i dag.. ungene er blide, mannen er "myk" og jeg er rolig. Nå tror jeg at jeg med hånden på hjertet kan si at det ikke skjer noe som helst mer her i kveld; bare jeg og min kjære i sofaen sammen PCen og TVen - mer orker vi ikke....

Jeg teller ned til ferie..... ;)

Ingen kommentarer: