onsdag 30. april 2008

Siste dag i april..

Onsdag 30. april 2008

Shit - en uke igjen til eksamen nummer to - og jeg er ikke klar.. og jeg mangler en STOR porsjon arbeidslyst og energi.. og jeg vil ha sol - lei regn og skyer..

I dag har det vært metode, metode, metode.. og etter jeg kom hjem så har det vært.. øhm.. TOMT! ;) Spiste middag, leste avisa, surfet på nettet, hentet jentene på ridning, hentet ei venninne som ligger over hos Blondinen, kjørte ei annen hjem, tilbake på sofaen med PCen i fanget, surfet mer, så på Frustrerte Fruer - og la meg! Jeg får assosiasjoner til en oppvridd kjøkkenklut! :) Futten er vekk.


Jeg vet det.. vet at jeg plasserer energien min så utrolig feil.. at jeg tenker alt for mye på de feile tingene, at jeg ikke prioriterer riktig, at jeg gruer meg for ting som sikkert ikke er noe problem eller kommer til å skje, at jeg vektlegger de feile tingene, at jeg glemmer hva og hvem som er viktig for meg. Jeg leter videre etter den berømte bryteren.. den som jeg kan skru av tenkemaskinen med!

Ingen kommentarer: