tirsdag 29. april 2008

Jeg lukter sommer...

Tirsdag 29. april 2008

Det er varmt ute, varmt og lummert.. Åh som jeg gleder meg til sommerferie, varme, sol og fri! Pauser på terrassen i sjette, og det er varmere ute enn inne - nesten 20 grader - utrolig!

Fikk gjort en innsats på logistikken i dag, føles litt tregt å komme i gang på morran fortsatt. Jobbet til tre med en "haug" med folk, hentet unger, spiste middag, forberedte intervjuer og hadde tre kandidater på intervju i barnehagen på kvelden. Spennende! Jeg er trøtt og sliten, sliter med å følge med.. Jeg tenker.. og syns det er deilig å jobbe litt, så glemmer jeg alt det som surrer rundt inne i hodet mitt, alt rotet.


Jeg prøver, prøver så godt jeg bare kan. Sakte men sikkert finner jeg styrken til å akseptere og godta.. Jeg skjønner at jeg har en "jobb" å gjøre fortsatt - og jeg skjønner at det er mye mer å jobbe med - en jobb å gjøre for at jeg og min lille familie skal kunne få den livskvaliteten vi ønsker oss og fortjener. Det er godt å kunne sette ord på sorger, redsler og utrygghet, godt å skrive det av seg. Legge ting her, og finne giv og energi til å gå videre. Jeg ser at jeg har oppnådd mye av det jeg har drømt om.. jeg ser at jeg er på vei til å lære meg å sette mine behov først, å prioritere for meg og mine, identifisere hva som skal til og hva som gjøres - for min egen del!

Ingen kommentarer: