mandag 28. april 2008

Fortsatt tankefull..

Mandag 28. april 2008

..hmm ja.. Tror jeg trygt kan si at tankevirksomheten min er litt over middels aktiv for tiden.. mye å ta stilling til; både med meg selv, ting her hjemme, Blondinen og Bøllen, spesialisering og skolen, helsa mi og medisiner, styrearbeidet og venner.. Lenge siden jeg har tenkt så mye i dypden, på så mange ting.. kanskje bare fordi jeg snart skal ha eksamen og stressnivået øker.. vanskelig å konsentrere seg!

Det har vært en ny hektisk dag med eksamensoppgaver, forelesning, mer lesing, forberedelser til styremøte, papirarbeid og et litt for langt styremøte; det første etter generalforsamlingen og første gang i min tid i styret hvor vi har vært fulltallige. Jeg tror virkelig dette går rette vei nå!


I dag, for akkurat 28 år siden, fikk jeg lillebror nummer to forresten.. Han skulle være en HUN - jeg ønsket meg så innmari en lillesøster - men det var han ikke altså.. Ikke ble han spesielt fornøyd når jeg dresset ham opp i kjoler heller, selv om han fant seg i mye. ;) Tiden går så altfor fort, til og med bittelille bror har blitt voksen..


Ingen kommentarer: