fredag 25. april 2008

Fredda'n!

Fredag 25. april 2008

Aaahhh - fredag it is! Sjelden har jeg vel vært så glad for at det er helg; hodet er overfylt med inntrykk, tanker, ord, bilder, modeller, formler og alt mye annet rart - kroppen er full av følelser, sliten og trøtt.. Denne eksamenstiden er definitivt ingen spøk. ;)

Blondinen ble plutselig bedt på overnattingsbesøk hos ei venninne i dag, kjempekoselig! Bøllen, min kjære og jeg fikk en koselig ettermiddag her hjemme - selvfølgelig med fredagsTaco og noe litt action på TV'n. Bøllen har blitt slik en morsom og veslevoksen skrue, vi koser oss sånn.

Ved syv-tiden inntok min kjære og Bøllen en badeseanse, mens mammaen tok på seg sin beste jeans, tuslet ut i gata og plukket med seg et par nabofruer - og så satte damene nesen for barnehagen og "Mammaenes ost- og vinkveld". Så deilig å bare kunne tusle av gårde i kveldssolen, sette seg til ferdig dekket bord, nyte god vin og deilige oster, gode samtaler med likesinnede småbarnsmødre (savnet dog et par "høner" der) mens behagelig musikk strømmet fra høytalerne. Mor fikk til og med rocket bittelitegrann på rumpestumpen; til Duffy's "Mercy". Jeg har fått dilla!

Takk for i dag! :)



Ingen kommentarer: