tirsdag 1. april 2008

Aprilsnar!

Tirsdag 1. april 2008

"Mamma, vet du, i dag er sånn dag da man kan lure folk! Så jeg er ikke egentlig sur altså, jeg bare tuller med deg!"

Aprilsnar. I ettermiddagens hektiske tumulter fikk jeg igjen et lite plaff av innsyn i det faktum at jeg er en av de voksne hjemme hos oss. Jeg hadde glemt bort hele den barnslige gleden ved å pønske ut en spøk og lure noen. Jeg har faktisk blitt så "kjedelig" at jeg ikke en gang oppdaget lureriet i verken avis, radio eller tv - eller i Blondinens skarpe, blå øyne. Hun lurte meg, jeg gikk fem på, og vi fikk oss en god latter. Min lille lureklump!




Kroppen har vært mye på farten i dag også; morgenmøte med min kjære og coachen (vi er begge veldig fornøyd med henne - og møtet), tannlegen (..og der var det hull..), i banken for å veksle penger, hjem å øve på presentasjon, ny prøveeksamen i engelsk, hjem og repetere mer, hente barna, smøre brødskiver, ordne klesvask nr "14" - og sist, men ikke minst, på PhotoShopkurs! Utrolig deilig med disse små vitamininsprøytningene med jevne mellomrom, det gjør så mye for sinn og sjel!

Ingen kommentarer: