mandag 31. mars 2008

Sunny Monday!

Mandag 31. mars 2008

Ny uke, nye muligheter - kanskje jeg kan få avsluttet noen fler løse tråder? Det er lov å håpe i hvert fall!

Dagen har, om ikke annet, gått fort. Full dag med forelesninger tar på, men innerst inne var det nå veldig godt å komme ordentlig igang med forelesningene igjen - å følge opp. Jeg har vært så altfor sløv til å komme i gang dette semesteret, og nå MÅ jeg bare. Merkelig hvor vanskelig det skal være å "ta seg sammen" fra begynnelsen av semesteret?

Ettermiddag gikk fort. Jobbet litt, Blondinen var på bursdag og gutta "ordnet" i hele andre etasje. Fikk en god prat med min kjære slik at vi er forberedt til morgendagens møte, og jeg dro til og med tidlig til styremøte. Det var godt å sitte helt alene og summe seg før de andre styremedlemmene ankom. Det ble et godt og konstruktivt møte. Vi har mange viktige og krevende saker på bordet nå, men jeg ser det som om vi er over det verste og gleder meg til å se fruktene av alt arbeidet vi legger ned. Utrolig spennende og kjekk erfaring!

En stjerne i boka - jeg sier meg fornøyd med dagen!

Ingen kommentarer: