fredag 28. mars 2008

Rosa på ball!

Fredag 28. mars 2008

Ja, tenk det! For aller, aller første gang i hele mitt liv har jeg vært på ball i kveld!

Dette har vært en seriøst hektisk dag, og på mange måter er det egentlig veldig deilig.. godt å kjenne at man lever og at det skjer ting. Først fire timer forelesning og samtale med foreleser, så hyggelig lunsj med gode venninner for deretter å hente toppen til kjolen som måte sys inn litt. Så bar det videre til 2,5 time i frisørstolen med klipp, farge, vask og føn og nøye lagt sminke. Hjem igjen for litt negllak, den siste finish og på med ball kjolen.

Det er ikke så ofte i løpet av alle hverdagene som passerer forbi at man føler seg skikkelig fresh og flott, men i kveld må jeg innrømme at jeg følte med rimelig vel tilpass.

Det ble en lang og hyggelig kveld på Teatercafeen sammen med medstudenter og administrasjonen. Gode studievenninner og -venner, var med på å gjøre kvelden svært hyggelig - og man har kanskje til og med stiftet noen nye hyggelig og viktige bekjentskaper?

Det ble selvfølgelig altfor sent, jeg hadde lovet meg selv å gå hjem tidlig. Det var bare så utrolig deilig å endelig "slå ut håret" litt igjen, rocke skikkelig på både rockebenet og resten av kroppen og synge til jeg ble hes. Dessuten kunne man jo ikke gå glipp av gode venninner som synger duett; "Feeling Good"!


4 kommentarer:

Konemor sa...

Wow, mor! Riktig så lekker ble du! Herlig med en skikkelig pynte-seg-aften. :)

BBlogG sa...

*fnis* Tusen takk for det! Jeg følte meg ganske så fin ja.. *nikker* Det var litt kult med en sånn skikkelig pynte-seg-og-føle-seg-fin-aften ja! ;)

Zianta sa...

Så flott du var.

BBlogG sa...

Takk vennen! *klem*