torsdag 27. mars 2008

..kommer våren?

Torsdag 27. mars 2008

Solen skinner fra klar, blå, skyfri himmel, og jeg kjenner at hver fiber i kroppen min lengter etter sol, sommer og varme. Jeg er så klar for lysere dager, lange kvelder, gåturer i solnedgangen, barn som løper ute og leker, grilling på terrassen og den reparerende effekten fra solens stråler.

Bøllen har vært hjemme i dag også, han er lei av å være syk og lei av å være inne og det faller ikke fult så enkelt å holde humøret oppe i dag. Min kjære jobbet på morgenen og jeg dro på skolen på ettermiddagen. Stemningen har vært bedre kan man si.

Heldigvis, for meg, fikk jeg noen timer alene i ettermiddag; på skoshopping.. Usikker på hvor "morsomt" det egentlig var, men veldig deilig å være alene noen timer. Jeg endte turen med 20 min solarium og kjøpte deretter med litt "kveldsmat" hjem til meg og min kjære.

Jeg føler at kroppen, hodet, tankene og til en viss grad følelsene er på vei inn på rett spor igjen, jeg håper at det vedvarer og øker i takt med solens høyde på himmelhvelvingen.


Ingen kommentarer: