tirsdag 25. mars 2008

Hverdagen er over oss igjen!

Tirsdag 25. mars 2008

..eller i hvert fall nesten..

Jeg tror jeg er inne i god steam igjen nå - i hvert fall på noen områder. Jeg har fått avsluttet et par ting i dag også, og tatt i noen andre som jeg har utsatt altfor lenge. Det er som kjent fordelen med å snuse på bunnen av stigen; det er bare en vei å gå og det er opp!

Min kjære tilbragte dagen her hjemme sammen med meg og tok en røsk i sine egne prosjekter, fra pulten på den andre siden av kontoret. Stilltiende forståelse mens snøen daler sakte og stille utenfor vinduet - en god stemning som kan merkes. Det eneste vi manglet i dag, var litt mer tid alene, en peis og en god film på TV mens vi lå rullet under ullteppet på sofaen med varm kakao i koppen.. men det kommer en dag!

Bøllen var på plass i barnehagen igjen i dag, litt skeeeeptisk til å begynne med, men ville selvfølgelig ikke hjem da vi hentet. Kjempesliten etter første dag tilbake og har stort sett sovet eller koset med mammaen og pappaen sine hele ettermiddagen - for en deilig gutt!
Blondinen var tilbake igjen på SFO, skolen begynner først i morgen. Så godt å være tilbake blant venninnene og de har storkost seg ute i snøen i dag. Hun har hatt en god dag i dag, sliten hun også.. la seg tidlig og sovnet tvert. Nydelige, kosete tulla vår!

Jo, alt i alt en god dag i Days of My Life!

5 kommentarer:

Monika sa...

Hei vennen!

Ville bare legge igjen en hilsen som viste at jeg hadde vært innom.

Takk for en hyggelig Kiel tur.
Gleder meg til Dyreparken i sommer.

Håper hverdagen som kommer blir uten alt for mange bølgedaler.
Det skal bli koselig å følge med på livet deres når vi ikke har tid til å treffes så ofte som vi skulle ønske.

Klem Zianta

BBlogG sa...

Hei snuppa!

Tusen takk for det.
..og i like måte, både ang Kiel-turen og Dyreparken til sommeren!

Har forresten en rød Lynet McQueen t-skjorte liggende her til han vesle moroklumpen din. ;)

Stor klem tilbake!

Monika sa...

Klumpen blir nok fornøyd :o)
Bare ta den med på skolen en dag,
og så kan du sende meg en melding.
Vi kan jo prøve oss på lunsj igjen en dag også kanskje....

Zianta

Konemor sa...

Gode dager er gull verdt! Måtte det komme mange slike fremover og. Men har man aldri noen av de dårligere innimellom, lærer man heller ikke å sette pris på de gode. :)

BBlogG sa...

Så sant, så sant Konemor! Det er viktig å huske på! *klem*