mandag 24. mars 2008

Er det slutt alt?

Mandag 24. mars 2008

Merkelig at det går an.. at det går an å bli like overrasket og fortumlet hver gang en høytid eller ferie er over. De kommer så fort, som kastet over oss, og vi har store planer om alt det vi skal få gjort i løpet av noen stakkars små fridager inn i mellom hverdagjaget. Hver gang blir jeg altså like overrasket; overrasket over fort dagene går, over hvor lite jeg fikk gjort og over at det allerede er hverdag igjen..

Ungene har kost seg her hjemme i dag, ikke helt i form enda noen av dem. De har lekt, puslet og sett på film, mye sammen med min kjære. Jeg har endelig fått avsluttet et par litt større prosjekter som har ligget tålmodige i store hauger på kontoret og ventet på meg, i tillegg til at jeg endelig har begynt et rimelig ordentlig forsøk på forberedelse til første eksamen som nærmer seg raskt. Dagen ble avsluttet med "julemiddag" hos mammaen og pappaen min; en "rigtig dejlig afslutning" på årets påskeferie.


Ingen kommentarer: