fredag 20. januar 2012

Stelle-seg-selv-fredag!

Etter en ny tankefull dag i går, med nye 2,5 time med "hjelperen" min, fikk jeg en utrolig deilig avslutning på kvelden i går. Alle de andre tre var ute av huset og jeg fikk en god del av kvelden for meg selv; helt alene hjemme litt... Nøt stillheten, sov litt på sofaen - følte meg mett, trøtt, varm, avslappet, stille og tilfreds.
Kan man ha det bedre?


I dag har vært en dag i akkurat min ånd! :)
Jeg har trent litt på morgenen, tok meg tid til en lang dusj med maske og skrub og hele pakka og halv elleve hadde jeg jammen meg frisørtime også. Utrolig deilig å få stelt seg, i ro og fred, og føle seg litt ny og fresh!

Etter frisørtimen fikk jeg fortsatt på røsken hjemme! Trettende dag jul har kommet og gått, juletreet er plyndret og kasert for denne gang.  I dag fikk jeg da endelig pakket sammen og pakket vekk all julepynten og de over 100 nissene som bor rundt omkring i huset vårt fra sent november til midten av januar. ;) Fikk ryddet unna litt annet etter julen også, sortert ut en del ting som skal selges og gjort litt på kontoret.

Kvelden har vi nytt i ro og fred, oss fire. Ingen store hendelser, bare fredagskvelden med Taco og TV i fred og fordragelighet.

Sitat for dagen:
"De store ting blir til ved at vi gjør små ting med kjærlighet."

Ingen kommentarer: