fredag 3. april 2009

Vonde tanker..

Fredag 3. april 2009

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få ro.. Jeg er så sint og opprådd inne i meg, lei meg, trist, rasende, redd og bekymret - alt på en gang.. Når jeg lukker øynene mine ser jeg bare for meg de svarte øynene hans som stirrer rett inn i mine - uten å vike. Svarte, sinte øyne som hater meg.....

....der og da følte jeg at hjertet mitt døde et lite hakk til... at det stivnet og ble til is... at en liten del av meg gikk i stykker... en del som jeg ikke vet om kan repareres igjen....

Hele kroppen føles i spenn, jeg svetter og får ikke slappe av. Tankene kverner rundt i hodet, brystet kjennes trangt og luften kommer ikke ordentlig ned i lungene. Kaoset råder, i hver krokk av kroppen min - kaos, panikk og skrekk.

Kan noen vekke meg - kan noen vekke meg uthvilt i morgen og fortelle meg at dette bare var en vond drøm... Kan jeg få starte om igjen?

Ingen kommentarer: