onsdag 24. september 2008

"Finans snurr"

Onsdag 24. september 2008

Jeg falt av lasset i finansen i dag, ganske frustrerende egentlig. Jeg ser for meg at dette blir det samme "surret" som jeg hadde med investeringen, så her MÅ det leses og regnes! Det ligger liksom ikke helt naturlig for meg dette her - og akkurat når jeg tror jeg har skjønt sammenhengende så blir det puttet på noe mer, eller noe annet, eller man forandrer litt i grann på en formel; og så ble det kaos. Jeg kjenner at hodet mitt er fult, det er ikke plass til mer formler, teorier, ord og sammenhenger. Det kjennes som jeg er på en snurr; en finans snurr!

Dro hjem etterpå og leste litt logistikk, før det var henting av barn, rask middag, frisør og foreldremøte på Blondinens skole etterfulgt av litt skravling med andre mammaer ang leirskole.. var hjemme halv ti og rimelig skutt. Jeg vet innerst inne at det ikke var så lurt med en sånn sen kveld; tatt i betraktning av den laaange dagen jeg har foran meg i morgen, satser på at jeg klarer å dra det i land for det..

Ingen kommentarer: