tirsdag 23. september 2008

..en helt alminnelig tirsdag..

Tirsdag 23. september 2008

I dag er jeg sliten - skikkelig sliten i hodet og matt i kroppen. Dagens forelesningen drenerte det meste av energien min rett ut! Den var egentlig spennende, og til tider ganske morsom også, men den krevde bare så sinnsykt mye oppmerksomhet og energi. Det er nesten så jeg faktisk gleder meg til å komme meg ut i arbeidslivet og på jobb igjen - å bare synke ned foran PCen med en kopp kakao og punche litt tall....... ;)

Fikk unna forelesningen da, og gjort ferdig tallene til ukas runde i spillet vårt også.. og jammen meg fikk jeg unna en god treningsøkt i dag også.. *stolt* Egentlig får jeg litt den derre "verden står ikke til påske" tankegangen i hodet mitt, for til og med min kjære har vært på trening i dag, på spinning! Glemte å skrive i går at jeg er så imponert over at han fikk trent en timestid før han hadde instruktørtime i går - denne gangen skal vi ja!

Hjem til god middag med familien i dag også. Blondinen var ikke så verst i humør i dag og fikk gjort leksene sine. Bøllen la an en ganske fin tone han også og i kveld har jeg fått kost og nusset med begge mine små håpefulle - de deilige barna mine. :) Jeg føler meg ganske rolig i kveld, sliten men rolig, og det er deilig.

...nå har jeg ligget hele kvelden på sofaen med den bærbare, forum og til slutt Wallander på TV'n og min kjære i den andre sofaen - oh lykke...

Ingen kommentarer: