søndag 1. januar 2012

Nytt år og nye muligheter!

Litt usikker på hva som skjedde, på hvorfor jeg "datt av lasset" og sluttet å skrive i dagboka mi - igjen! Men det gjorde jeg og kommer sikkert til å gjøre det igjen også. Allikevel så har jeg et sterkt ønske om å starte igjen. Har tenkt på det lenge, men hva passer vel ikke bedre enn et nytt år for å starte med "nye" ting igjen. Jeg vil skrive om diagnoser, utfordringer, metoder, løsninger - og livet vårt opp i alt dette. Usikker på hvor interessant det blir, men det er i hvert fall utmerket terapi for en snart 40 år gammel husmor med mange tanker og for mange jern i ilden.. 

Denne første dagen i det nye året sov vi lenge alle fire, etter en koselig og rolig kveld her hjemme - med bare oss fire. Akkurat det var en milepæl for meg å komme over - feire en "storfestdag" alene.. bare oss.. og det gikk veldig fint!
Vi hadde en lang frokost/brunch i dag, hvor alle fik velge sin egen mat.. ikke helt sånn vi pleier å gjøre det! Etterpå ble det litt rydding, siden ferien er slutt i morgen, og så dro vi på kino for å se Alvin & gjengen 3. Vel tilbake fra kino fikk vi besøk av familien Antonsen og vi brukte et par timer på planlegging av sommerens tur til Florida. Vi GLEDER oss! Resten av kvelden var rolig og ungene var tidlig i seng! ;) 


Nyttårsforsetter
Ja, det spørsmålet dukker jo opp hvert år. I år har jeg faktisk ikke laget meg noen; jeg ønsker bare at vi skal ha det bra sammen her hjemme, at jeg skal være det beste jeg kan og sakte men sikkert komme meg tilbake i arbeid. Ingen tidspress, ingen store mål, ingen store grenser - bare en dag av gangen!

Sitat for dagen:
"Vi vil åpne boken. Sidene er blanke. Vi kommer til å sette ordene der selv. Boken heter Mulighet og første kapittel er første nyttårsdag."


Ingen kommentarer: