torsdag 8. mai 2008

Eksamensdag igjen!

Torsdag 8. mai 2008

Da er vi i gang igjen; den første av fire eksamener som perler på en (litt ujevn) snor før etterlengtet sommerferie begynner 6. juni!



Jeg slutter ikke å undre meg.. undre meg over at tiden går så rasende fort, og at jeg om fire uker allerede er ferdig med mitt andre på høyskole. Mitt andre år.. Ikke bare er det kun ett år igjen til jeg er ferdig med bacheloren, men JEG har da faktisk fullført tre på høyskole. *sjokk*

Jeg tror Logistikk eksamen i dag gikk greit. I grunn litt vanskelig å si; det ble en sånn oppgave som enten fikk veldig bra eller ikke i det hele tatt. Det er på forhånd veldig vanskelig å si hva sensor forventer seg, om jeg har svart greit eller om de ønsket seg enda konkrete svar, om jeg fikk med for mye svada.. og om jeg i det hele tatt klarte å svare på spørsmålene. Ja ja - i dag føler jeg faktisk ikke at det er så nøye. Jeg er ferdig med den, det er overstått, og det er det viktigste akkurat nå! Jeg føler meg lettet.



Ettermiddagen tilbrakte jeg på "stranda" inne i byen sammen med et par gode studiekompiser, et teppe og en Ice; perfekt avslutning på dagen. Gikk i rolig tempo hjem fra byen, bare nøt solen og alle lydene av sommer i et helt fantastisk vær. Der var ingen hjemme da jeg kom tilbake, så jeg satte meg ned med ferdig middag og is. Jeg nøt stillheten og roen, slappet virkelig av - og det var godt! Jeg fortjente det. :)

For første gang på en god stund føler jeg meg ikke totalt utslitt etter en eksamen; sliten, men i live.



Ingen kommentarer: