søndag 20. april 2008

BråstopP!

Søndag 20. april 2008

Timer, dager, uker og måneder raser forbi.. og jeg føler at jeg har stoppet opp! Den flotte og rivende utviklingen jeg har vært inne i føles langt, langt borte.. jeg føler meg så sliten, utafor, usikker, tvilende, urolig, skeptisk, sjalu og håpløs.

Jeg har stangnert. Fokuset er tapt og helt feil igjen - klarer ikke å samle tankene og konsentrere meg lenger.. tankene flyr av sted på sine egne ville veier.. Det er altfor mye for meg å holde styr på, altfor mye å ta tak i, altfor mange uromomenter der ute. Jeg føler meg mistilpas og får ofte denne følelsen av å være mellom to verdener - mellom barken og veden.. og jeg lar frustrasjonen min gå ut over de som minst fortjenner det.

Min verden i en liten boble; en liten misforstått boble, misforstått av meg selv og andre.

Ingen kommentarer: