søndag 23. mars 2008

Solfylt søndag!

Søndag 23. mars 2008

De små tingene i en hektisk hverdag blir viktigere å ta vare på for hver dag som går.. for hver dag man ser barna vokse, for hver soloppgang og -nedgang, for hver dag som legges i livet ditt.

Det har vært en deilig solrik og varm søndag, og jeg føler for å uttrykke takknemlighet for de gode tingene i mitt liv; mine to vakre barn, mine kjære mann, mine foreldre og søsken, gode venner, hjemmet vårt og alle de små vakre ting og hendelser som fyller vårt liv. Det ligger vel mellem linjene at dette har vært en god dag, og det gir meg en god følelse å med hånden på hjertet kunne si at jeg ikke har noe å utsette på timene som har fylt denne søndagen i mars.


Mine søte små tilbrakte det meste av dagen hos mormor og morfar; de var der fra kl to i går, sov der i natt og ble hentet halv fem.. og de storkoser seg der! Dessverre har Bøllen blitt syk igjen, dermed sov han bort det meste av dagen i dag. Han er verdens beste, bløteste og mest kosete guttebass når han er syk, og vi rett og slett bare elsker ham alle sammen. Blondinen var i veldig godt humør og har hatt en fin ettermiddag her hjemme. Vi har kost oss sammen vi fire og jeg aner en fin avslutning på påskeferien.


Ingen kommentarer: