torsdag 9. oktober 2008

Kosetorsdag

Torsdag 9. oktober 2008

I dag føler jeg at jeg har hatt en slags utladning. Jeg aner et snev av håp, en liten gnist av energi og muligheter som åpner seg..

Jeg er sliten og jeg tror denne helgen skal dedikeres til avslapning fordi jeg trenger det. Samtidig kjenner jeg en idé og en plan ta form i hodet mitt - og jeg nærer en tro på at jeg skal komme meg opp igjen og få til denne dette også. Jeg skal vinne denne omgangen å!


Dagen ble avsluttet på en av de koseligste og beste måter jeg vet om! Våre gode naboer og venner tuslet over hitt til middag og dessert, og vi ble sittende og skravle lenger over en "kaffekopp" .. og drømmer om "amerikaferie" sammen ble lagt på bordet. Ungene lekte fint, maten var god, vi voksne koste oss - rett og slett bare deilig! Jeg er så glad for at jeg har slike flotte mennesker i vårt liv. :)

Ingen kommentarer: