mandag 3. mars 2008

Broken Wings..

Mandag 3. mars 2008

Baby, I don't understand
Why can't we just hold on to each other's hands
This time might be the last time I fear
Unless I make it all to clear
I need you so

Take these broken wings and learn to fly again,
learn to live so free
When we hear the voices sing
The book of love will open up and let us in
Take these broken wings

Baby, I think tonight
We can take what was wrong and make it right
Baby, it's all I know
That you're half of the flesh and blood that makes me whole
I need you so
(by Mr. Mister, Welcome to the Real World, 1985)


..a broken heart or a broken spirit..

Is it possible to disappear? May I? I feel like leaving, throwing myself into the car and driving fast - far, far away.. Deep into the woods or high up in the hills..

I want to run and run till I can’t take anymore! Scream, cry, yell, kick and beat until there is no more anger or frustration.. nothing more left inside me.. till I am totally and completely empty!
I can’t take it anymore, I can’t take his silence and bottled up anger, the insecurity – I have had enough!


Følelsene går i ring, opp og ned og frem og tilbake – det er ikke til å holde ut! Jeg er syk av lengsel etter å ha en liten baby i armene, i magen igjen. Jeg er sjokkert over at mitt bitte lille og sterkt etterlengtede gull ble tre i kveld – at det faktisk er tre år siden jeg satt på Riksen og ventet.. og ventet. Jeg er frustrert over mangelen på orden i hodet mitt, på at jeg ikke klarer å omsette ordene jeg leser og memorer til noe fornuftig på papiret. Jeg er ulykkelig over at jeg blir så sint på mann og barn, at jeg skriker og kjefter. Jeg blir så sliten av alle følelsene og sinnet som river i kroppen min. Jeg er lei av å krangle om de samme tingene, av at vi er så forskjellige, at vi ikke klarer å dra i samme retning.. at livet bare passerer uten at vi klarer å få orden på ting, uten at vi er tilstede sammen her og nå.

Ingen kommentarer: